REGULAMENTUL CAMPANIEI PRINTING MALL
" Campanie Promo – Purchase Plus "
1. ORGANIZATORUL si REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Subscrisa ROMSYSTEMS SRL, cu sediul în Bacau, str. Abatorului nr.5, jud. Bacau, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J04/535/2003, CUI RO14537993, reprezentata de Director General Razvan Grudinschi, denumita in continuare “Organizatorul”, este Organizatorul CAMPANIEI PRINTING MALL " Purchase Plus ".
Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament (denumit in continuare “Regulamentul”) obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania prin publicarea pe website-ul www.printingmall.ro/regulament-campanie-promo fiind disponibil in mod gratuit oricarui participant.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta desfăşurarea Campaniei, avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, precum si de a şi actualiza prezentul Regulament înainte de intrarea în vigoare a modificărilor. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de intrarea lor in vigoare.
2. DENUMIRE. LOCUL DESFASURARII
Regulamentul poartă denumirea " Purchase Plus ", Campania desfasurandu-se exclusive online, prin intermediul website-ului https://www.printingmall.ro.
Beneficiile Campaniei se aplica exclusiv produselor care au fost achizitionate prin intermediul website-ului https://www.printingmall.ro .
3. OBIECTUL REGULAMENTULUI
Obiectul prezentului Regulament il constituie oferirea de vouchere promotionale pentru clientii care achizitioneaza produse ce fac parte din promotia Purchase Plus. Doar produsele achizitionate in perioada 01 Aprilie 2024 ora 00:00:00 – 30 Iunie 2024, ora 23:59:59, de pe website-ul https://www.printingmall.ro, pot face parte din Promotie.
Oricarui produs participant la Campanie si vandut dupa data de 30 Iunie 2024, ora 23:59:59 nu i se va aplica prezentul Regulament si nu va fi luata in considerare de Organizator.
4. DREPTUL SI CONDITIILE DE PARTICIPARE
La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica sau juridica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani.
Produsele participante la Campanie reprezinta urmatoarele modele de echipamente:
- HP LaserJet E72425dv + Piedestal + Toner - Multifunctional laser monocrom A3
-
HP LaserJet E72535dn + Alimentator de documente + Stand mobil + Toner 48.000
pag. - Multifunctional A3 Monocrom
- HP LaserJet E786DN +
Alimentator de documente + Stand mobil 6GW54A + Set tonere CMYK W915 -
Multifunctional A3 Color
- Xerox® VersaLink® B7125 + DADF Single Pass + Stand mobil + Toner - Multifunctional laser A3 monocrom cu 2 casete hartie
- Xerox® VersaLink® C7125 + DADF Single Pass + Stand mobil + Tonere Start - Multifunctional laser A3 color cu 2 casete hartie
Valorea
voucherelor la achizitia produselor este:
- E72425dv – 1500 lei
- E72535dn – 2000 lei
- E786DN – 2000 lei
- B7125 – 1500 lei
- C7125 – 2000 lei
Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament. Prin inscrierea in campanie, participantii declara ca au acceptat termenii si conditiile “Regulamentului” si au citit “ Nota de informare privind protectia datelor personale” disponibila pe pagina dedicata campaniei www.printingmall.ro/regulament-campanie-promo
5. MODUL DE DESFASURARE
5.1. Solicitarea de retur
Pentru a putea beneficia de returnarea produselor achizitionate, beneficiarii finali trebuie sa solicite returul prin intermediul formularului disponibil pe pagina https://www.printingmall.ro/retur si produsele trebuie sa fie ambalajul original, nedesfacut si cerearea de retur trebuie facuta in maxim 14 zile de la data livrarii echipamentului. Returul poate fi solicitat doar de catre persoane fizice.
Inregistrarea solicitarii va contine informatii despre produs cat si motivul pentru care se face retur.
De asemenea, solicitarea de retur va fi refuzata daca, beneficiarul produsului nu va prezenta documentul fiscal de achizitie sau daca acesta din urma va constata ca acest document nu respecta conditiile prevazute de prezentul Regulament (data facturarii este inexistenta sau ilizibila respectiv destinatrul facturii nu poate fi stabilit, ori factura este deteriorata datorita pastrarii sale in conditii improprii).
Solicitarea de retur va fi valabil formulata si susceptibila de a fi admisa in conditiile prezentului Regulament daca clientul prezinta reprezentantului Printing Mall o varianta scanata lizibila a documentului de achizitie impreuna cu celelalte documente solicitate.
Returul se va face exclusiv pe baza solicitarii de retur aprobate clientului care a achizitionat produsul initial, in urma legitimarii acestuia, pe baza unui act de identitate valabil (carte de identitate, pasaport sau permis de conducere, permis de sedere), ori mandatarului conventional al acestuia. Mandatarul va trebui sa prezinte Organizatorului, pe langa actul sau de identitate valabil si imputernicirea notariala care sa ateste dreptul sau de a exercita drepturile clientului stabilite in baza prezentului Regulament. Aprobarea consta in verificarea si confirmarea data de Organizator la momentul receptionarii produsului inapoi de la client.
In vederea returnarii sumelor aferente produsului, Organizatorul, va verifica, detinerea de catre client a documentul fiscal de achizitie al produsului, va certifica identitatea solicitantului, sau imputernicirea acestuia daca este cazul, si va verifica starea tehnica a produsului care face obiectul formularului de retur.
In situatia in care se vor constata indeplinite conditiile prevazute de prezentul Regulament, cererea de restituire este admisa iar Organizatorul va proceda la preluarea produsului aprobat ca retur de la client.
In cazul in care, clientul nu poate prezenta documentul fiscal de achizitie al produsului, nu detine un act de identitate valabil, sau nu prezinta imputernicirea acordata, Organizatorul va incheia un proces-verbal in care va consemna aceste aspecte, precum si motivele refuzului de retur.
Pentru a putea fi acceptate ca retur, produsele vor trebui sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa nu fi suferit expuneri la radiatii solare, acizi, intemperii, socuri mecanice, campuri electromagnetice;
- sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri, ori alte urme de deteriorare estetica;
- sa fie returnate cu toate accesoriile primite si in ambalajul original;
In cazul in care, in urma verificarii starii tehnice a produsului, Organizatorul constata ca acesta este in stare neconforma, va consemna in cadrul procesului verbal refuzul sau de a valida solicitarea clientului, precum si motivele pentru care a procedat in acest mod.
Documentele ce trebuie prezentate pentru a putea beneficia de avantajele prezentului Regulament:
a) documentul fiscal de achizitie in original sau versiune scanata (factura fiscala);
b) adresa oficiala din partea bancii, fie un extras de cont, continand confirmarea codului IBAN, fara nicio alta informatie legata de solduri si tranzactii bancare;
Transportul
Asigurarea transportului pentru returul aprobat şi costurile aferente acestuia, sunt în sarcina Organizatorului.
5.2. Restituirea contravalorii
In cazul in care clientul final opteaza pentru restituirea contravalorii produsului si solicitarea de retur a fost aprobata pe baza conditiilor din prezentul Regulament, suma reprezentand contravaloarea produsului returnat (inscrisa pe documentul fiscal de achizitie) va fi disponibila in termen de maximum 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la primirea informatiilor bancare (dovada cont IBAN), prin transfer bancar. Termenul de livrare reprezinta data la care Organizatorul a realizat transferul, Organizatorul nefiind responsabil de programul si termenele de livrare a tertilor (banca).
In cazul persoanelor fizice, returnarea sumelor sa va putea face exclusiv prin prin transfer bancar. Astfel, clientul persoana fizica va trebui sa faca dovada detinerii unui cont bancar in care sa poata fi returnata suma aferenta returului. Sumele vor putea fi returnate doar catre acceasi persoana care a facut comanda initiala si apare pe factura fiscala.
In cazul personelor juridice, returnarea sumelor sa va putea face exclusiv prin prin transfer bancar. Astfel, clientul persoana juridica va trebui sa faca dovada detinerii unui cont bancar in care sa poata fi returnata suma aferenta returului. Sumele vor putea fi returnate doar catre acceasi persoana juridica care a facut comanda initiala si apare pe factura fiscala.
6. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si clientii produselor ce constituie obiectul prezentei Campanii se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
7 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
7.1. Detalii cu privire la modul in care va sunt prelucrate datele cu caracter personal in scopul asigurarii managementului campaniei se regasesc accesand platforma online https://www.printingmall.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal
7.2. Daca aveti intrebari referitoare la modul cum utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa urmati formularul de contact disponibil la https://www.printingmall.ro/contactus.
8. MODIFICAREA/ÎNTRERUPEREA APLICARII REGULAMENTULUI
Prezentul Regulament poate fi modificat si completat unilateral de catre Organizator, oricand pana la decizia de incetare a aplicarii. Orice modificare sau completare se va face de catre Organizator. prin act aditional, modificarile sau completarile urmand a fi aduse la cunostinta publica in mod oficial, in termenul prevazut la art. 1 din Regulament.
9. DISPOZITII FINALE
Regulamentul acestei Campanii va fi
disponibil in mod gratuit pe website-ul
https://www.printingmall.ro/regulament-campanie-promo
.
Orice contestatie sau reclamatie având ca obiect mecanismul acestui Regulament precum si actele aditionale aferente poate fi formulata in scris la sediului Organizatorului care are urmatoarea adresa: Bacau, str. Abatorului nr.5, jud. Bacau sau prin intermediul adresei de e-mail office@printingmall.ro, precum si in la numerele de telefon 0746.217.503 si 0729.958.352 (tarif standard in retelele nationale).
Pentru contestatii avand ca obiect prelucrarea datelor cu caracter personal va
rugam sa ne contactati prin intermediul Formularului disponibil pe site-ul
nostru https://www.printingmall.ro/contactus.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare dintre condiţiile
stabilite în prezentul regulament, precum si dreptul de a modifica prezenta
oferta, în orice moment, cu publicarea modificarilor in cauza pe site-ul
https://www.printingmall.ro/regulament-campanie-promo
Urmatoarele Anexe fac parte integrantă din prezentul Regulament.
- Anexa 1 - Nota de informare privind protectia datelor personale
ORGANIZATOR
Societatea ROMSYSTEMS SRL.
prin Director General
RAZVAN GRUDINSCHI
Anexa nr. 1
Nota de informare privind protectia datelor personale
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
Organizatorul ROMSYSTEMS SRL, cu sediul în Bacau, str. Abatorului nr.5, jud. Bacau, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J04/535/2003, CUI RO14537993, reprezentata de Director General Razvan Grudinschi, denumit in cele ce urmeaza “Operator de date” in contextul acestei informari.
Ce tipuri de date cu caracter personal colectam
Atunci cand vorbim despre ”date cu caracter personal” in aceasta Nota de informare, ne referim la orice informatii care pot fi utilizate individual sau in combinatie cu alte informatii pentru a va identifica.
Tipurile de informatii pe care le colectam sunt mentionate mai jos:
Atunci cand ne contactati pentru a face o solicitare de retur, vi se prelucreaza urmatoarele date cu caracter personal:
• Date de identificare: numele si prenumele
• Date de contact: adresa, adresa de e-mail, numar telefon.
• Date despre produs si istoric achizitie (Denumire produs, Cod produs, Serie fabricatie, Numar si data factura, data achizitiei), alte date necesare solutionarii cererilor sau reclamatiilor
Vom inregistra datele dumneavoastra de contact (precum: telefon, e-mail), pentru a va informa in legatura cu solutionarea solicitarii dvs. sau pentru a obtine informatii despre experienta pe care ati avut-o cu echipa noastra de Customer Care, in vederea imbunatatirii produselor si serviciilor oferite. Daca nu doriti sa fiti contactat de operatorul nostru call center prin intermediul unui anumit canal de comunicare, va rugam sa-i transmiteti acestuia care sunt preferintele dumneavoastra.
Apelurile efectuate catre numerele nostre de contact pot fi inregistrate in scopul controlului calitatii. Dacă nu doriți ca apelul dumneavoastră să fie înregistrat, ne puteți contacta în scris la adresa https://www.printingmall.ro/contactus .
In plus, atunci cand sunati la numerele nostre de contact, putem colecta informatii de marketing (precum, informatii referitoare la obiceuri / preferinte / comportament, si alte informatii rezultate din conversatiile noastre cu dumneavoastra), datele privind sesizarile sau comentariile pe care le lasati, si informatii referitoare la circumstantele personale relevante convorbirii cu operatorul nostru.
Daca ne-ati dat consimtamantul, il puteti retrage ulterior in orice moment contactandu-ne la datele furnizate la sectiunea ”Cum sa ne contactati”. Retragerea consimtamantului nu va aduce atingere caracterului legal al prelucrarii bazate pe consimtamant inainte de retragerea acestuia.