Livrare gratuita pentru comenzile peste 500 lei !

Livrarea produselor

 

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul de client.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0746.217.503 sau adresa de email office@printingmall.ro. Colegii nostri vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de Printing Mall

Livrare prin curier (standard)

Livrarea produselor de mari dimensiuni vandute de Printing Mall:

Pentru produsele vandute care fac parte din categoriile Echipamente A3Echipamente A0, Echipamente Productie dar si pentru alte produse de dimensiuni mari, taxa de livrare se poate aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica. 

Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de Printing Mall:

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei TVA inclus. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 500 lei TVA inclus, valoarea taxei de livrare este 16.99 lei.

Ridicare de la sediul Printing Mall

Serviciul de ridicare personala din sediul Printing Mall este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.

Livrarea in sediul Printing Mall  este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in sediu, precum si pentru comenzile plasate online sau telefonic. In cazul platilor la livrare / ridicare din sediu, se va aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 5 lei.

Pentru comenzi platite online (cu cardul online, in rate, prin iTransfer, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

  *La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, iTransfer etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate

– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.

... ...